Fredag kväll

Hejhej! Förlåt att jag inte skrev på två dagar, men min data var så seg och jag hann helt enkelt inte med det.
Idag var jag på Nypan och solade lite, var där med min syster och hennes kompis och hade riktigt skojj. 
Träffade också Emma där som tittade förbi :) Jag har inget mer att tilläga för att jag hade verkligen slösat bort
hela den här dagen/veckan, måste börja göra någonting annars kommer jag att slöa bort resten av sommarlovet!

Sedan ville jag bara tilläga att jag avgudar Vanessa Hudgens smak och stil. Det ser bara så himla rätt det hon
bär, som här på bilden, det långa vita linnet, den långa gråa armlösa koftan över och den underbara bruna väska.
Allting matchade och Pilotbrillon höjde modetempen. Avgudar hennes stil!
     
   Vanessa var lite blyg och ville inte titta på kamerorna!    Vi älskar Vanessas outfit!
Hur bra kan man se ut igentligen?

Nu måste jag sticka, skriver imorgon, ciaaoo!

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 20:23:29
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0