Skolavslutning

Hejsan :] förlåt om jag skriver lite sällan en jag har bara haft så mkt att göra.  Idag har jag haft skolavslutning , i regnet, jag dog av fryshet XD som vanligt så snackade rektorn om något tråkigt som jag inte orkade höra. Den possitiva grejen med det var att han bara snackade i 10 minuter! Förra året snackade han typ i 100 år om hans sommar osv (jag sov då) sedan gick vi upp i klassrummet och fikade lite och fick våra omdömmen. Där ståg det hur många minuter/timmar man har kommit försent det här skolåret, jag hade kommit försent 24 TIMMAR!! Det var ganska lite men ändå mycket. Om man gemför det med att alla timmar som vi varit i skolan (400 timmar) så är det ganska lite, men sedan tänker man, 24 timmar, ett helt dygn och då blir det ju mycket :S
I allafall, så kan ja fortfarande inte fatta att det är sommarlov! Shit vad snabbt det här skolåret har gått! et verkar om om det var för en månads sen vi började, och nu å har vi slutat.
Ikväll så är det sista gången ja får se min klass det här skolåret, vi har klassfest hos min kompis :) det ska bli skojj (tror jag :S ) och så i morgon/ i natt åker jag till turkiet :D där jag ska träffa in kompis och ska sola och bli brunt som fan ;) Jag ska vara där i 2 veckor och chilla :) fett skönt. Men nu måste jg slutar måste börja packa XD har inte hunnit göra det än :S
Skriver kanske lite senare :)
Hej då puss :) <3 GLAD SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0