Tillbaka i sverige

Hejsan :) Nu har jag kommit hem från det underbara tukiet. Det va jätte fint där och så himla varmt! 39 grader i skuggan hela 2 veckorna som jag var där, jag svettades om en apa där XD Jag och älsklingen Åsa hade verkligen bäst där :) Det var helt underbart och det var ett minne för livet, verkligen. När vi satt där på resturangen och gav namn till alla servitörer, kommer du ihåg? Igelkotten, Hockeyfrillan, barkillen, mascarakillen och tillslut älskade brödkillen? (kommer inte på mer XD) Hahaha jag skrattar så fort jag tänker på det älskling :) Kommer du ihåg är jag dampade när brödkillen åkte? Hahaha XD Du tyckte säkert att jag var jätte jobbig när jag låg där på din säng och dampade.
Jag ångar ingenting och jag vill verkligen åka nästa år dit med dig, verkligen.

Nu är jag tillbaka i verkligheten och är tillbaka i tråkiga Svergie, det är as kallt juh! Hatar verkligen svensk sommar, det är typ as varmt  maj och början av juni sen blir det kallt max +15 grader och regn, verkligen trist :S Saknar verkligen Turkiet och Åsa, Det ända possitiva är ju att jag får träffa min kompisar som jag har saknat men annars är allt pest, verkligen,
aja måste dra skriver kanske lite senare, får se

Hej då, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0