Favorit serier

Asså det finns vissa TV-serier som jag inte kan leva utan.  T.ex tänk om det inte fanns Gre'y? ( Grey's Anatomy) Eller One Tree Hill? Då skulle det ju inte finnas något roligt program på tv :S
I allafall är mina favvo serier Grey's, Desperate Housewves, One Tree Hill, Vänner och såklart älskade Gossip Girl och Simpson. Jag har många fler men som jag inte kommer på just nu :) 

Grey's Anatomy                                                                 Desperate housewives
  

One tree hill                                                                     Gossip girl
   

Simpson                                                                                           Vänner
   


Japp det var dem :) men nu måste jag sluta, jag ska jag göra mig i ordning för att jag ska till stan med mamma och domi :) Skriver kanske lite senare när jag kommer  hem :)

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0