Hejsan :)

Shiit asså :S det var länge sedan jag skrev :s och jag lovar er at det har hänt mkt sen jag skrev, jag har fått en ny mobil efter attt den andra dampade så fick jag pengarna tillbaka och så köpte jag en annan ( sony ericsson K810i ) Min syrra har haft konfirmation och hela vår släkt kom från polen, Det var jätteskojj :) Jo juste och har ju entligen fått mitt efterlängtade nya rum :) det blev asfint.
Okej det kanske inte hade hänt så mkt men det var bara dem viktigaste sakerna som jag ville berätta :) Juste om två veckor och 5 dagar åker jag til turkiet med mamma, domi och min kompis och hennes mamma och lillasyster! Det kommeratt bli så himla roligt !

Okej men nu orkar jag inte skriva mer så jag skriver lite senare.
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0